Zoologisk Have

Zoologisk Have

02/2017 - 02/2020

Oplevelser blandt alle verdens dyr

På toppen af Valby Bakke ligger en have, hvor gæsterne kan komme tæt på og lære om verdens dyr. Som mediegrafikerelev i Zoologisk Have i København har jeg haft fornøjelsen af at skabe uforglemmelige oplevelser for besøgende gennem tæt samarbejde med ZOOs øvrige medarbejdere.

I 2018 spillede jeg en central rolle i implementeringen af ZOOs nye visuelle identitet på tværs af alle platforme, herunder havens brochurer, plakater, magasinet Zoonyt og dyreskilte. Mit arbejde har bidraget til en ensartet og engagerende visuel oplevelse, der styrker formidlingen og forbedrer gæsternes oplevelse.

Fornyelse af dyreskilte

Fornyelse af dyreskilte

TRYK | ILLUSTRATION

Gennem mine speciallavede illustrationer og informative skilte har jeg i samarbejde med vidensafdelingen effektivt formidlet viden om dyrenes fascinerende verden på en engagerende og letforståelig måde.

Min tilgang til skiltning har videreudviklet og defineret den illustrationsstil, som fortsat bruges i haven i dag. Mit afsluttende projekt i ZOO fokuserede på savanneområdet, hvor jeg også var ansvarlig for planlægning og placering af de nye skilte.

Gennem mine speciallavede illustrationer og informative skilte har jeg i samarbejde med vidensafdelingen effektivt formidlet viden om dyrenes fascinerende verden på en engagerende og letforståelig måde.

Min tilgang til skiltning har videreudviklet og defineret den illustrationsstil, som fortsat bruges i haven i dag. Mit afsluttende projekt i ZOO fokuserede på savanneområdet, hvor jeg også var ansvarlig for planlægning og placering af de nye skilte.

LÆS ZOONYT

Den gode ZOO oplevelse

Den gode ZOO oplevelse

Den gode ZOO oplevelse

TRYK | DIGITAL

TRYK | DIGITAL

Hvordan gør vi det meningsfuldt for vores målgruppe at besøge ZOO? Dette spørgsmål var altid i fokus i marketingafdelingen, hvor vi arbejdede tæt sammen om at lancere kampagner og andre informative tiltag.

Jeg har skabt og bidraget til en række projekter, herunder udstillinger, wayfinding og annoncer, enten i samarbejde med eksterne bureauer eller mine dygtige kollegaer.

Hvordan gør vi det meningsfuldt for vores målgruppe at besøge ZOO? Dette spørgsmål var altid i fokus i marketingafdelingen, hvor vi arbejdede tæt sammen om at lancere kampagner og andre informative tiltag.

Jeg har skabt og bidraget til en række projekter, herunder udstillinger, wayfinding og annoncer, enten i samarbejde med eksterne bureauer eller mine dygtige kollegaer.

Hvordan gør vi det meningsfuldt for vores målgruppe at besøge ZOO? Dette spørgsmål var altid i fokus i marketingafdelingen, hvor vi arbejdede tæt sammen om at lancere kampagner og andre informative tiltag.

Jeg har skabt og bidraget til en række projekter, herunder udstillinger, wayfinding og annoncer, enten i samarbejde med eksterne bureauer eller mine dygtige kollegaer.

Udarbejdet animation og tilpasning af ZOO Food Festival kampagne til digitale platforme.